Kızlar kızım 9 aylık bu 9 ay içerisin de ilk defa pişik oldu hemde öyle böyle değil resmen kabar kabar olmuş poposuna kadar sormak istediğim piştikten ziyade alerji de olabilir mi bişey dokunduysa döktüyse?? Yediği şeylerde hep aynı ona ayrı yapıyorum zaten ama anlamadım neden böyle oldu. Ve ben bunu nasıl geçireceğim bilmiyorum bugün zeytinyağı sürüp poposunu açık bıraktım 1 saat falan işe yarar mı ki ona bakınca benim canım acıyor 🤦♀️Ve belirteyim sadece poposu değil bu kızarıklık ve kabarıklık genital bölgesinde de var. Kızlar nasıl geçer?