Arstrnanne Merhaba bebegim 2 ay 12 gunluk. Bi kac gun once hastalandi ve antibiyotuk kullanıyoruz az once ilk defa mukuslu ve yesil bi kaka yaptı acaba antibiyotukten mi yasayan oldumu antibiyotik kullanırken