Hamileyken antin kuntin ne varsa yaşamıştım şimdi bi de kolik çıktı başıma 🥺 bebeğim 1,5 aylık üç gündür sadece arabada pıt diye uyuyo geceleri eşimle birlikte bakıyoruz ama gündüzleri tek başımayım. Kolik bebeği olan anneler ne yapıyorsunuz bebeğin sakinleşmesi için bi fikir verin lütfen🙏🏻