Bileniniz vardir kizim erken dogdu. 13 aylik susn ben hala yatmadan formul mama veriyorum. İnek sutu ara sira kahvalti ve muhallbi harici vermiyorum. Kimisi gece artik inek sutu ver kimisi sakin verme hatta hic vemr diyor kafam allak bullak oldu doktorum 3 yasa kadar formul mamaya devam dedi. Siz neler yaptiniz varmi onerisi olan bana.