Bebeto123 Uzun yillar antidepresan kullandim. Hamile kaldigimi ogrendigim an kafamdaki tek dusunce ben ilac icmeden nasil o kadar ay dayanacagim oldu. Ama mucize gibi dayandim ve basardim. 9 ayi hic ilaca ihtiyac duymadan gecirdim. Oglum dogdu yasina girdi yine emzirdigim icin hic gerek gormedim iyiydim de hatta hep seviniyordum demek ki ben ilacsiz da her seyin ustesinden gelebiliyormusum diye. Gecen ay bazi sorunlar oldu ve benim eski hastaligim nuksetti. Yogun ic sikintisi ve gecmeyen ataklar yasadim. Son care doktora gittim aglayarak anlattim. Emzirdigim icin Lustral harici bi ilac yazamadi. Hemen alip ictim o ilac beni sersem mal gibi bir sey yapti. O gun de kayinvalidemin akrabasi gelmisti Almanyadan. Kadin kocasi oldukten sonra yasadiklarini falan anlatirken psikiyatira gittigini ama doktorun ilac onermedigini soyledi. Cik dolas,temiz hava al,kendini telkin ederek gel ustesinden bu depresyonun demis. Ilac sonunda intihara surukluyor demis. Onu duymamla ilaclari cope atmam bir oldu. 2 haftadir kendimi telkin ederek iyi hissettigimi farkettim. Sana da tavsiyem bu olacak arkadasim. Istersen nasil yaptigimi da anlatirim😊