Soğuk havalarda nasıl giydirip çıkarıyorsunuz, kıyafet çorap peluş tulum giydirip battaniye ile pusete koydum, puset örtüsü de vardı. 32 günlüğüz şimdiye kadar 3 4 kere çıkarttım dışarı hem kendim için hem bebek için aman ne laflar yedim üşürmüş. İnsanı yaptığına pişman ediyorlar birde acaba yanlış mı yaptım diye kendisinden şüphe etmesine sebep oluyorlar yani. Bütün kış evde mi oturcam canım böyle günler nasıl geçsin