Bende bebeğimi 4.5 aylıkken yaptırmıştım çok avantajı oldu 3 günde geçti gitti hersey tavsiye ederim ama benim yaşadığım şehirde devlet hastanesi lokal anestezi ile yapmıyordu tamamen narkoz ile yapılıyormus onuda 1 yaş altı olan bebeklere narkoz onermiyoruz çok mühim birsey olmadığı sürece demişti anestezi doktoru ve çocuk doktorumuz. Bende burada özel bir klinikte sadece sünnet bölgesini lokal anestezi ile yaptırdım tavsiye ederim