Sevdanurkesirr Kızlar dün ameliyatimi oldum şükür iyi geçti ama kalkmakta bide otururken zorlanıyorum ne zaman geçer bu bide doktorum bana yumurtanın sarısını ye sadece dedi yesem mi je zaman normal yemege döndünüz ne zaman geçti bu acılar
Asafeymeninannesii Sevdanurkesirr Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin inşaAllah 🌺 Bilgim yok, üstte dursun postunuz
realistbirhayalperest Sevdanurkesirr yarına hiç Bi şeyin kalmaz merak etme. Yumurtayı ben 1 ay sonra falan yedim. 1 hafta daha sıvı beslendim. Geçmiş olsun kurtulmuşsun🤗🤗
Balyanak_annesi Sevdanurkesirr geçmiş olsun bende pazartesi sağlık ocağında kan verdim değerlerime göre safrada taş olabilir dedi genel cerrahtan randevu aldım ama aklımı karıştıran 3.5 aylık bebeğim var eğer ameliyat derse nasıl emzireceğim hastanede kalırsam bebeğime kim bakacak sizin nasıl geçti bu süreç bebeğiniz ne kadarlık
ErvaMuhammedAli16 Sevdanurkesirr Benim çok zor geçmişti ameliyattan sonra. Ama şükürler olsun kurtulmuşsun. Pansumanını yapmayı ihmal etme sıvı ağırlıklı beslen.
Sevdanurkesirr Balyanak_annesi hiç korkma canım bebegine bakicak birisi varsa annen veya kayinvaliden zaten 1 gün kalıyorsun hastanede sütünü şimdiden sağ buzluğa at hiç bişey olmaz ben mama da veriyorum çünkü sütum yetmiyo artık doymuyo ek gıdaya da başladık sükür Yeni sana tavsiyem hiç bekleme git ol 🌸
Aliasaf_emel Beyzaa12345 bende bunu düşünürüm hep bir yıl geçti üzerinden ameliyat olalı ve ne hijmetse gerçekten hep hamilelikte doğumdan sonra çıkıveriyo bu şey ben safra taşı olabilme ihtimalimi öğrendiğim gece acildeki doktor bana hamilelikte kullandığın ilaçlardan olma ihtimali çok yüksek emilimi tamamlanmamş ilaçlar taş yapar diye konuşmuştu malum gebelikte içirmedikleri ilaç kalmadığı için yoksa öncesinde gram bişeyim yoktu
Balyanak_annesi Sevdanurkesirr sorun orda burda kimse yok herkes memlekette eşim.hastanede kalsa benimle sıkıntı evde bebekle kalsa o sıkıntı
Balyanak_annesi Aliasaf_emel bu yorumda hamilelikte kullanılan ilaçlardan sonra sarsılma ihtimalini söylemisiniz hamileyken ne kullandınız diye sormuştum
Sevdanurkesirr Balyanak_annesi valla şuan emziremiyorum ilaç kullandığım için ilaç bitsin öyle emziricem
Aliasaf_emel Balyanak_annesi ilaç kullanma falan olmadı bende hiç bir hafta içerisinde öğrendim yemem içmem kısıtlandı telrar vi atak geçirmiyim diye vir hafta içerisinde de ameliyat oldum zaten direk doktorum en başında söyledi çünkü açık açık safra taşı düşecek ilaçla atlatılacak birşey değil diye