Kizlar 8.5 aylik kizim var normalde uykulari cok duzenlidir kendi kendine uyur 5 gündür hasta oksuruk burun akintisi birde uzerine ustten 4 dis birden çıkarıyor mahvolmus durumdayiz çok huysuz surekli agliyor uykulari berbat butun gece ayaktayiz diyebilirim sunu ogrenmek istiyorum ama iyilestikten sonra uyku duzeni eskisine doner mi cok korkuyorum hep boyle kalicak diye☹️