Prens_annesi2110 Kızlar güvenilir bildiğiniz güzel ama uçuk fiyatlı olmayan int sayfası biliyo musnz bayramlık bişiler bakcam pek çıkamıyorm dışarı
Agg0207 Prens_annesi2110 kesinlikle çillim çok uygun ürünleri var kapıda ödemeside var ben herşeyi ordan alıyorm çok güzel ürünlrr bnce en uygun orda buldum bn herşeyi ve civil deki ürünlerde iyi
DamlaGoktug Prens_annesi2110 kesinlikle almayın aldığıma ordan pişman oldum dedim küçük bedenleriniz büyük alsaydınız diyor bana asla ordan bişey almayın enucuzbebek marketi ürünlerinin arkasında durmuyorlar
Yaseminderin1507 E bebeğin outlet bölümü gayet uygun okadar güzel şeyler aldım.ki birde civilde indirim var ordanda verdim daha gelmedi