yookkdahaneler benim bebeğimde sizinki gibi iştahlıydı ve her ağladığında sanki aç zannediyordum uyumuyordu ağzı arama refleksi içerisindeydi sürekli ve bende sürekli emzirdim , süt verdim . İlk ay 1600gr almıştı daha sonra anladım ki arama refleksi yenidoğan bebeklerde sürekli oluyor gazı olduğunda uykusu geldiğinde vs vs. Çareyi emzikte buldum ve gerçekten işe yaradı uykuya geçişi daha kolay oldu bizde rahatladık haliyle 😇👼🏻