dikenlerinleydisi Kizlar bebegim 8 aylık bezini her değiştirdiğimde afedersinizde pipisi hep Kalkık normal mi ? Ve bu 1 haftadir da bezini açtığım gibi pipisini çekiyor
irva dikenlerinleydisi Benim oğlumda işeyeceği zaman öyle yapar.Çişi vardır ondan kalkık duruyor 🙈 Gece çiş tutmaya başladı oğlum 11 aylık bezine işemek istemiyor belli bir saat diliminde bakıyorum pipisi kalkık kıvranıyor.Bezi açıyorum o zaman işiyor.
dikenlerinleydisi Mavilimonn surekli boyle mi olcak bu sebebten dolayı mı ? acaba çişli bez sayısı azaldı
Mavilimonn dikenlerinleydisi altlarını kirletmek istemiyorlar tutabildikleri kadar tutuyorlar Sünnet oldu mu?
Aslancikli Ben doktora sordum ozellikle sabahlari diye. Bide erkek doktordu adam sey dedi cok normal. Bebeklerde ereksiyon olma baslar saglikli demek🤦♀️