Derin77 Zamaneanne ben varım Diyarbakır lı 😀Şimdi havalar baya ısındı yazlık tayt ve tişört giydiriyorum ama çantaya da hırka ve pijama koyuyorum 4.5 aylığız🤗
21idilcan Zamaneanne Merhabalar benmde kızım 45 günlük İnan’ın nasıl giydirecem konusunda kararsızım.
Zamaneanne Derin77 bende çok karamsarım bende tulum şortlu kısa kollu gıydırıyorum yanıma alıyorum uzun uzun yınede ama sırılsıklam oluyor aşırı terlıyor üşür diye de korkuyorum yine
Derin77 Zamaneanne evet walla çok terliyorlar, bende çok kararsız kalıyorum o yüzden çantaya kıyafet koyuyorum Diyarbakırın neresinde oturuyorsunuz 😊
Zamaneanne Derin77 aaa ne güzel ya bir dıyarbakırlı anne buldum 😅😅 neresi biz yeni geldık ilçesindeydik
Derin77 Zamaneanne diclekentte oturuyorum bende daha evlenmeden önce ilçedeydim evlendim merkeze geldim 😊😊 siz nerde oturuyorsunuz
Ecrin21 2 aylığız ben sıfır kol çırtçıtlı üzerine uzun ince penye daha yazlıklara başlamadım terleme yok ama ideal olduğunu düşünüyorum