_elmaliturtam Kızlar yemek yaptım kızıma pirinçli ıspanak yemeği. Genzine yapışır mı acaba rondodan mi geçirsem gerek var mı. Ekmek bebe bisküvisi vs yiyebiliyo. 10 buçuk aylık.
ikizerkekannesi _elmaliturtam valla 2 yaşında simit köfte vs gibi katı şeyleri yerler ama. Hala ıspanak ve nohutu rondo yaparım korkutuyor beni
Zuhallkahraman _elmaliturtam geçen yaptım 11 aylık tencereden boşaltıp verdim. Hiç blender falan yapmadım. Zaten yapılmaz ya çorba olur 😀gayette yedi. Bence direk verin bişey olmaz inşallah
Fatmasaf Artik yutmayi yapabilir bence yutar rondadan geçirme alismasi gerekiyor yapıssa bile kendini kurtarir
AyazMerve _elmaliturtam Daha demin yedi benimki de 10 aylık 🥰 normal yapıyorum doğrarken ince doğramaya çalışıyorum gayet güzel yiyor .
Begonvillll _elmaliturtam yumuşacık oluyor canım yapışmaz. 6 aylıktan beri normal şekilde yediriyorum. Aynı bizim yediğimiz gibi
_elmaliturtam balprensesi Nurell ipekkizz eylulnisa_20 Huzurumm teşekkürler kızlar ufak doğradım gayet güzel yedi
ipekkizz _elmaliturtam 10 aylık kızıma yaptık gecen gün baya pişirdik artık püre gibi olmaya yakın kapattık corba gibi yedi birşey olmadı
balprensesi _elmaliturtam rondolama canım kucuk parcalı kalsın damagıyla ezmeyı ogrensın rondoya alısırsa pütürlü yiyemez