Erdemir benimkiler de öyle diyor yeni mi çıkmış kolik yok öyle bişey sen dikkat etmiyosundur falan yorıldım bu arada kaç aylık beneğiniz bizimli 2 gün sonra 3 olucak bir haftadır rahatladı ama 1 haftadır da kimyon çayı içmeye başladım ben sütümden alıyor mama termosuna da üç dört çay kaşığı koyuyorum