Ysf-kn Erkek bebek anneleri bebeğin bezini bağlarken pipisini yan oldupu içinmi çiş az olsa bile beline kadar taşıyor sizce bezdenmi kaynaklı yoksa pipisininden mi kaynaklı🙈
SANANE_ONANE71 Ysf-kn pipisini aşağıya dogru indir ben ona dikkat etmiyordum sonra internetten arastirdim ve faydası oluyo yukarda olunca pipi beline kadar ıslaniyo
Ysf-kn SANANE_ONANE71 Evet bugün fark ettim acaba dedim ona mı dikkat etmem için bu tek taraflı ıslanıyorum beze bakıyorum çok az ıslanmış
Ekvatoral Ysf-kn Yan olduğu için. Bebeğiniz ne kadarlık. Bizim göbek düşmeden önce de çok çıkardı. Şimdi bez iyice dolunca çıkıyor bazen geceleri
-Gizem- Ysf-kn pipiyi aşağı doğru verin ama bezden de olabilir ben bir bez aldım internetten her defasında üstü ıslanıyodu bağlayamıyorum sanıyodum sonradan fark ettim bez defoluymuş iletişime geçtim yenisini yolladılar birdaha hiç sıkıntı yaşamadım
Ysf-kn -Gizem- Evet bir öyle deneyeyim eğer dediğiniz gibi aşağıdaki getirmeme rağmen hala taşarsa bezlenir ben yan filan fark etmez diye öyle bağlıyorum sürekli ama aynı tek taraftan taşımaya başlayınca aklıma girdi bir sorayım dedim
Ysf-kn arsbusra 🙈🙈🙈 bugün dikkatimi çekti o da Allah’ım diyorum bu niye taşıyor böyle aklıma girdi bir sorayım dedim belki ondandır belki bezden ama pipisini böyle alta doğru dik getirerek bağlayım yine taşarsa bezdendir bakalım
Derya-Anne Ysf-kn bizimde benzinin yarısı boş oluyo pipisinide duzrktiyitum bezini bağlarken ama anlayamıyorum ve bezin yarısı boş olduğu halde bezi sızıyo ya göbeği ıslak oluyo yada yanları kızımda hiç öyle olmamıştı
adanur Ysf-kn pipisinden 🙈 aşağı doğru bakıyo olması lazım. Yeğenim doğunca tabi biz 3 kız annem bağlayamamış 🤣 ablamın kaynanasına sormuştu 🤣