Merhaba güzel anneler
Oğlum 4 ayı geçti hala kusuyor doğdugundan beri bugun yarın azalacak derken günden güne fazlalaşıyor. Reflümü ne var bilmiyorum kilosu normal diye doktorlar önemli bişey yok dıyorlar ama gerçekten artık yoruldum yerler, halılar, kıyafetlerimiz battı birini değiştirirken diğerine kusuyor Allah aşkına ne zaman bitecek 😟