Aysemn_yslyrt ilk doğduğunda kucağıma aldım göğsümü verdim göğsüm ağzında bana bakıyor cocuk emmiyor hemsirw yardım etti onda da 2 3 fırt sonra yok sarılıktan uyuyordu cocuk hep sabredin pes etmeyin sakın göğsünüzde tutun annemler sekerli suyla emmesini sağladı yanlış ama başka çare bulamadık sonra öyle öyle emdi mama+meme şeklinde aman aman bir sütüm de olmadı emmediğj için