0znur 6ayligiz emziriyorum fakat arada mama da vermeye karar verdik. Bebeğim rahat etsin, memeyi bırakmasın yeter. Lansinohla rahat eder miyiz. Yoksa avent mı alalım Birde 6-6 buçuk aylık bebek kaç CC içer. Kaç CC yapmalıyım ilk yaptigimda
Ysf-kn 0znur bende sadece emziriyorum neye göre karar veriyorsunuz yeteri kadar kilomu almadı yada faydası varsa bende vereyim
0znur Cinarimoglum Ysf-kn Bebeğim emerek uyuyan bır bebek ve safra kesemde taş var. Ameliyat olacağım. Hem ataklarım başladığında emziremedigim için hem de ameliyat öncesi ve sonrası emziremeyecegim için mamaya alıştırmak zorundayız. Kilo alımı vs. İyi mamaya ihtiyaç duyuyorduk
0znur tugbahy6 Sağmayı da düşündük ama öyle dolu dolu bir sütüm yok maalesef. Hem sağıp hem emzirirken tam doymaz diye endişelendik. Pazartesi doktorumuzla da görüşeceğiz.
Leylacq 0znur lansinoh kullandım ben ilk ay. Sütüm yok diye. Çok şükür ödeme reddi de olmadı. Avent hiç denemedik ama diğerinden memnunduk
Cananaybey İkisinide kullandım lansinoh daha iyi geldi bana kızımda çok güzel içiyor mamasını maşallah
Cibilyon Kadın mecburum,ameliyat olucam,süt veremem,mama vermek zorundayım diyor buna rağmen hala illa süt süt diye yırtınıyor bazıları. Sanki zehir veriyor bebeğine. Anlayamıyorum bu zihniyeti.