Kızım 38 aylık 2. Hamileyim 7 haftalık yanında falan konuşuldugu için onada anlattık hata yaptık erken oldu sanırım 😔huyu okadar değiştiki sürekli aglıyor öfke nöbetleri bana vurma bir şeyler fırlatma tüm gece üzerimde uyuma normalde bu huylarının hiç biri yoktu hasta oldu birde odamı huysuzluk yaptı bilmiyorum ama asla beşiğini kabul etmiyor ben seni çok seviyorum diye aglıyor ağlama krizlerine giriyor sürekli. 2 kere kardeşi ile ilgili tuaf soru sorması bunu düşdürdü sen onunda mı annesi olacaksın gel seni öpüyüm dedi öptü sonrada kardeşim daha seni öpemez değil mi dedi 🙄sanki aklının köşesine kazındı kucak istiyor yürü diyorum karnında kardeşimi var diyor ne yapmalıyım