Minikknutellem- Iyi aksamalar canm benim bebegimde kolik vardi ilk 3,5 ay emzirdim sonra sütüm kesildi o kadar cok gazi vardi ki aptamil combiotik demek olmadi nestle beba Supreme pre denedik olmadi ,sonra her yerde okudum hipp pre onu almaya karar verdm ve iyi geldi rahatladi yani cocugun kolik degilsn bütcene uygun olani al cunki gercekten cok iciyorlar ben yada 10 paket alip yetiremegimi bilirim hatta onunla es deger bebevita var onuda alabilirsin o da sorunsuz icebiliyorlar onuda denedm hatta ein son zamanlarda artik onu kullanmaya karar verdm yine karar senin