edosko ben 11 12 aylık falandı verdiğimde (tabi ki yemedi 🥲)
Levrek vermiştim ben..
iri, dip balığı olmasın yüksek civa oranı oluyormuş.. Hamsi gibi minik balıklardan da olmuyormuş kılçıklarından ötürü..
Orta büyüklükte, civa oranı düşük balıklardan tercih edebilirsin. En çok da somon diyolar ben denemedim hiç..
Yemediği zaman tarhanayla birlikte verip yediriyorum ben, tarhanaya asla hayır diyemiyor 🤗