Kızlar merhaba 22 günlük bebeğim var kaç saat uyuması gerekıyor ve kaç saat uyanık kalması gerekıyor beslenmesi de nasıl olmalı ben yarım saat bır gögüsümü yarım saat bır gögüsümü veriyorum üstüne aptamil mama veriyorum anca uyuyor benı emerken uyumuyor ve dırek ağlıyor. Üstüne isal olmus sürekli emmek istiyor elımden geldıgınce emdiriyorum ama mama vermesem mı bılemedım yardımcı olur musunuz