Oğlum 12.5 aylık emmeye çok düşkün özellikle gece bu yüzden yemekle arası yok sabah kahvaltısını güzel yapar çok olmasada ama öğlen ve akşam yemeği yemek diye bişey yok kıyameti kopartıyor yememek için memeye güveniyor bakıyorum bir kaç saat yemiyo aç biliyorum en son dayanamayıp emziriyorum ve hamileyim 20 haftalık olana kadar emzirebilirmişim doktorum öyle söyledi bende memeyi bıraktırmak istiyorum artık yemek yesin istiyorum ne yapmam gerekiyor bir çözüm önerin lütfen