Bebegimin ağzı çenesi enfeksiyon dan dolayı hep yara oldu bir günde çıktı . Yüksek ateşi vardı hep götürdük üç gün normal dediler soguk kompleks yaptik . Sonuç bu . Şimdi hastanede yatiyoruz . Her yeri yara ağzının beslenemiyor serumla besliyorlar. Basina gelen vermi kaç günde taburcu oldunuz nasıl bir süreç bir anlatirmisiniz