Defnebenanmom5821 bizimde gaz sorunumu oluyor antikolik biberon, probiyotik ve gaz damlası kullanıyoruz yinede oluyor 3-4 ay olana kadar sindirim sistemleri gelişene kadar devam edecekmiş. Tabi mamaların sindirimi zor oluyor oda etkiliyordur, bizde hipp kullanıyoruz