Annem 40 yaşında dogum yaptı. Emziremedi. Kardeşim yeterli beslenemedi.iştahsızdı.okula başladığında bile 3 yaşında çocuk kadardı. Şuan 12 yaşında. Benden iri duruyor. Maşallah diyim. Her gören tanıyamıyo.çünkü küçükken hep hastalanırdı agzında yara çıkardı,dişlerinde problem olurdu.8 yaşından sonra kilo aldı değişti.