![![Merhaba])) bundan 2 hafta önce3 aylık bebeğim idrar yolu enfeksiyonundan 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü normalde 4 günde bir kaka yapan bebeğim hastalıkta günde 3 defa yapmaya başlamıştı hastane de bu sorun düzelmişti Ama eve geldiğimiz süreçte yine Günde 2 veya 3 defa kaka yapıyor bende ishal mi olduğunu merak ediyorum sizce ishal mi 