Kucukmucizem2704 Kizlar burnu tikaniyo zor nefes aliyo serum kullaniyorum ama fayda etmiyo gibi gldi varmi bizim gibi olupta cozum bulan??
nisannis Kucukmucizem2704 evin nemini ölçün dengede tutmanız lazım bizde 20 günlükken yaşadık o dönem oluyomuş zaten. odaları havalandırın nem yüksekse
gokturkhicret55 Kucukmucizem2704 doktora götürdüm normal dedi korno gibi ses cıkarıyor burundan dı benım
Tomris4646 Kucukmucizem2704 canım acile götür o serumu hemşireler versin 8 tüp verdiler benim bebeğe burnundan parça çıktı Doğumdan kalmış
Kucukmucizem2704 gokturkhicret55 tikanik oldugu icin yatirdgm zaman darali veriyo nefesi kesiliyo korkuyom bisy olacak die
nisannis Kucukmucizem2704 bide belinden yukarısını yüksekte tut ben biraz sert bi yastıkla yatırdığımda rahatlıyodu