Kızlar öncelikle aranızda bebem natural kullanan annelerimiz yorum yaparsa sevinirim, memnun musunuz. Geçmek isteme sebebim 3 çeşit bezi var eşime her 7-14 arası 3-4 numara istediğimde dışı bambaşka bezler geliyor kimisi büyük kimisi küçük, 2. Sebep doğduğundan beri kullanıyorum ama ek gıdaya geçmememe rağmen pişiği arttı bu arada 5 aylığız, 3. Etken mahalle marketimize gelmiş ani durumlarda tedarik edebilmek için, 4. Ve son sebebim de maddiyat. 120 adet bezi 70₺ ama molfix 120 adeti bazen 125e kadar çıkabiliyor. Hadi bana yardımcı olun, hepinizi öperim. Şimdiden bebelerinizle hayırlı akşamlar 🌸☺️🌸