Benim oğlumda 7 aylık ve günde zar zor dediğiniz gibi 10 20 ml anca yanlışlıkla yutarsa yutuyor. Biberona alışmadı çekmiyor çiğniyor ben elimle fıstlattığımı bazen yutuyor bazen çıkarıyor. Kaşıkla zaten su gibi şeyleri hiç almıyor direkt çıkarıyır. Siz nasıl veriyorsunuz suluk kullanıyor musunuz ne tarz suluk denenebilir?