Merveali Doğum yapali 19 gün oldu dikişlerim hebüz düşmedi 2. Sezeryanim ama diğerimde görümürde dikişim yokdu bumda var maşesef sizin nezamn düşdü kaç gün yada kaç hafta sürüyor bu dikişlerin düşmesi
Bebegim_ben Merveali ben 41 gun oldum bisi düşmedi doktorum da öyle bisi demedi sizinki estetik dikiş degilmi
gokturkhicret55 Merveali benım de uc tane varmıs kenardakıler dustu ortada kı duruyor hala dıkıs ipi düşer mı hıc bilmiyorum 22 gun oldu dogum yapalı
Gegimasal Merveali ben de dikiş yok iz için krem aldım şimdi onu sürüyorum .ondan öncede iki hafta batikon ile pansuman yaptim sürekli
enh-enh Merveali demekki estetik dikiş değil cnm estetik dikiş görünmüyor içerde eriyor kendi kendine düşme fln olmuyor
Gksaksl Benim 23 gün oldu sezaryen olalı ama cildim de görünürde dikiş yok. Gizli estetik dikişmiş içte dikişler varmış sizin de estetik olması lazımdı artık böyle yapıyorlar diye biliyorum.