Hamileyken ağzıma bir tane bile sürmedim yalan yok! Çok tuttum kendimi, ayrı bir sabır vardı taze annelik, bebek heyecanı falan ama bebeğim doğunca 1-2 aylıktı artık bebeğime alıştım, öğrendim derken stresimi de alıyor malum 1-2 derken başladım. Bebeğim 5 aylık, emziriyorum ve sigara kullanıyorum maalesef. Bi nevi kurtuluşum, aldığım nefes, tamamen keyfi amaçlı ne yapayım :( tutunduğum dal.. daha da abartmayayım. :))