Sevgili anneler benim oğluş artık 7 aylık oldu ve kolik bir bebekti ve çok zorlandım inanın ki artık birazda olsa eskiye nazaran rahatladık az çok kişisel bakım yapabiliyorum dün ilkkez kuaföre gittim saçlarımı kestirdim bu bile bana yetti o kadar özlemişim ki kuaföre gitmek ne lüksmüş 7 aydan sonra neyse yavrumun canı sağolsun bu günleri geri gelmeyecek nede olsa tabi fedakarlık yapmak zorundayız anne olarak neyse ben sizlerden böyle cildimi pürüzsüz parlak sivilcelerden arındıran maske peeling yada doğal kür tarifleri istiyorum cildim yağlı bu arada tavsiyelerinize açığım güzel anneler 💐♥️