Aynı durumu bende yaşıyorum. Yaklaşık 3 haftadır. İlk hafta herşey çok zordu aç kalıyordu memede uyuduğu için uyuyamıyordu. Malesef ayakta sallamaya başladım hiç sevmiyor sallayarak uyutmamı ama uykuya geçerken emzirebiliyorum ya da ayakta hem sallayıp hem memeyi tutturuyorum. Kızım şuan tam 2.5 aylık inşallah bitecek bu durum. Sabırla hiç mama vermedim. Kaşıkla bir kaç kez kendi sütümü verdim ilk hafta. Önerim mama vermeyin illaki zor da olsa tutacak.