Oğlum 14 ay 22 günlük.
Uykuları berbat☠️ Gece yatmak ,gündüz de kalkmak bilmeyen bir çocuğa dönüştü. Dün gece 1 e kadar uyumadı haliyle sabah da 12 ye kadar uyudu. Düzen sıfır son 1 haftadır özellikle.
İştah berbat☠️ Hiç bir zaman iştahlı bir bebek olmadı ama son 2 haftaya kadar yuvarlana yuvarlana gidiyorduk. Kahvaltı asla yapmıyor. Öğle ve akşam yemeklerinden 3-4 kaşık belki. Ara öğün vs hak getire. Hep meme full meme🤕
Bana aşırı bağımlı oldu son zamanlarda. Ortalıktan kaybolduğum an oda oda beni aramaya başlıyor. Tuvalete bile birlikte giriyoruz🤷♀️
Konuşma gayreti pek yok. Her şeyi ııı ııı diye anlatmak daha kolay geliyor sanırım. “Baba, dede, meme, mama” bunlar dışında bir kaç hayvan sesi takliti var sadece.
Sizlerde durumlar ne tam olarak? Bir de oyalayan , eğlendiren aynı zamanda öğreten oyun tavsiyelerinizi de bekliyorum🌸 Çünkü bu ara oyun ve oyuncaklardan ziyade vileda, süpürge , mutfak eşyalarına sarmış durumda😅