Kızlar benim etrafımdakiler de genci, orta yaşlısı hep çocuklarını yürüteçle büyütmüşler. Bana da kullan bizimkilere bak hiç bişey olmadı diyor. Kayınvalidemler kullanma diyor. Şimdi kullanmak istesem çok yararlı desem değil çok zararlı desem değil. Bi karar veremedim 6,5 aylık kızım ona da değişiklik olur. Mama sandalyesinde, yerde bırakıp iş yapamıyorum😟