Mervegem Huzuruuum hiç üzülme canım eğer persentile normalse degerleri cok hareketliler artık. Sağlıkları yerinde olsun. Ben değerlerine baktırıcam eger normal değilse balık yağı baslamayı düşünüyorum. Bide dut pekmezi çok iştah açmaya basladı
ErvaZeyno Huzuruuum 2 yaş 15 gün 10 kilo 80 cm 10 aydır ne boy ne kilo hicbisekilde artış yok.tahliler temiz dendi.hadta oldu bir haftadr heptn iştah yok.denemedigim iştah şurubu kalmadı …
Tr6615 cocomelon yok bacım çevremdeki bebekler kızımdan etli butlu benim kız köy tavuğu gibi zayıf😂😂🤣😂
cocomelon Huzuruuum Biz 1 yaşına 9 kilo girdik 20 aylıkken 11.600 oldu ve bi hastalandı olmayan iştah iyice gitti şimdi 26 aylık 11.200 bu ara yine hasta 11 e düşmüştür böyle kaldık boyda 86cm offf vallahi kilo değil yese almasa neysede iştahsız bebek anne için çok yıpratıcııı denemediğim birşey kalmadı
Huzuruuum cocomelon seni çok iyi anlıyorum canım insaallah sağlıkla büyürler açılır yavrularımızın iştahı da ne diyim
GunesliHayat Huzuruuum 28inde kızım tam 2 yaşında olacak.inanın çoook uzun zamandır 12.300-12.500 arasında kaldı.asla kilo almıyor çünkü çok hareketli.hiç üzülmeyin,her bebek farklı.doktor bir problem görmüyorsa kafanıza takmanıza gerek yok 😇😇
Huzuruuum GunesliHayat benim kafama takma nedenim hasta olmuştu ve yarım kilodan fazla kilo verdi 5 aydır da ne verdiğini alabildi ne de gram kilo aldı buna uzuluyorum
tosbikyanak-ela- Huzuruuum 22 aylık olduk bugün en son 82 cmdi. Kilosunuda bgn tarttim 11.5 kg olmuş çok şükür
blue90 Benim kızda bi kere üşüttü sonrasında iştahı bıçak gibi kesildi doktora götürdüm easyfishoil multi verdi hem iştahına hem bağışıklığına iyi geldi tavsiye ederim canım