zeyzey14 her gün çıkıyorum nerdeyse. Arkadaşlarımla buluşuyorum çay kahve kahvaltı yemek, avmye gidiyorum, hiç olmazsa yürüyüşe. Benim kendi arabam var ama farketmez yani arabanın da zorluğu oluyor, 4 aylık çünkü bazen durmuyor arkada tek başına ağlıyor bazen