_Nehirim_ 14 gün önce 2 ay 3 haftalıkken bebeğim ilk reglimi oldum sandım 2 gün sürdü, 2 gün önce gerçek reglim başladı, şu an sancıdan kıvranıyorum özlemediğim tek şey buymuş sanırım, düzene girmesi zaman alacak gibi duruyor, bir de sezeryan oldum daha önce hiç hissetmediğim yerlerde acı hissediyorum, bir de sağolsun biri de regli gelenin sütü kesiliyormuş gibi bir yorumda bulundu var mı böyle bir şey cidden?