Kahraman4545 Aptamil kullanıyorum daha 15 günlük takviye yapıyorum az emdiği için bazen ama mama verince hiç kalkmiyo çok derin uyuyo anne sütü içinde bu kadar olmuyo sizde de oluyo mu ??
Evrim1906 Kahraman4545 anne sütü çok çabuk sindiriliyor o yüzden emmediği zaman çabuk acıkıp uyanır mama daha tok tutuyor canım
Kahraman4545 Gizem_ar sarılık vardı verin dedi ama ben çok vermiyorum arada az emince mecbur veriyorum güzel emerse vermiyorum biberona alisiyo
Gizem_ar Kahraman4545 kaşıkla ver ben öyle yaptım ilk 15 gün verdim sarılıktan dolayı sonra vermedim hep emzirdim sende vermeye devam edeceksen kaşık öneririm
Evrim1906 Kahraman4545 ben ilk 3 ay mama ve meme verdim sonra emmeyi bıraktı sadece mama içti ondan merak etme sen genede 2 saate bir meme ver yada mama kan şekeri düşmesin 40ın dan sonra kendinin uyanmasını bekle ben öyle yaptım
Nazozan Mama şişirir tok tutar uyutur ama sarılık olan bebeğin en fazla 2 saatte bir beslenmesi gerekir uyku sırasında da memeyle besleyebilirsiniz