Zehra-123 Kızlar. Bebek bezi prima kullanıyordum ve maddi olarak karşılayamacağım artık. En uygun bebek bezi tavsiyesi alabilir miyim. 4 numara olarak
Duygusuz Zehra-123 baby turco kullanıyordum 60 tanesi 38 TL idi ama sızdırmayaa basladı evy baby e gecicem oda 42 TL civarı sanırım
Efeefe52 Zehra-123 ben geçen gün kampanya vardı hepsiburada da 1 alana ikincisi 1 TL ydi. Slepy extra aldım 240 tanesi 180 TL
rabiahiranur Zehra-123 Yok ben ikisinide kullandım herhangi bi sıkınti yaşamadım şimdi molfixse geçtim sadece bez büyüdükçe içindeki sayısı azaldigi için molfixse geçtim.
Sedakcby Zehra-123 elimde şuan prima lar var. Az kaldı onlar bitsin alıcam yakında sleepy bio natural dedi çoğu kişi
rabiahiranur Zehra-123 Evet oda güzel ondanda memnunum ama ben burda 70 TL’ye aliyorum içinde 86 tane var. 3 numarası ama.