Merhaba kızlar bebeğim 12 aylık ilkkez kavanoz mama aldım ama üzerinde yazandan birşey anlamadım
Bu kavanoz mama Nasıl veriliyor
direk kavanozu açıp kaşıkla yedirmek yeterli mi yoksa mamasına filan mı katıyoruz
sanırım saçma bi soru ama gerçekten anlayamadım