Bebeğim 48 günlük doğduğundan beri emzik tutmuyor hep meme de tok olsa bile meme istiyor tabi bende mahvoldum haliyle kilo alımı falan gayet iyi emzik tuttur rahat edersin diyorlar ama bizim cadı hiç bi emziği tutmadı napcam fikri olan yardımcı olsun lütfen