Kızlar merhaba.
Dün akşam ilk defa sinir oldum laf söyledim birine. Beneğim 2,5 aylık uykusu henüz düzenli değil yani istediğim saatlere çekmedim. Gece 12/1 gibi yatıngündüz 12 ye kdar uyuyo tabi arada emzirmeler alt değişmelerdeki kısa uyanmalar hariç. Ama sonrasında en gazla bir saat ıyanık durabiliyo hemen uyumak istiyor dolayısıyla gece yatıl saatini erkene çekemiyorum. Dielim 9 da yatırdım mutlaka 1 saat sonra uyanıyo geceye kadar uyu uyan yapıyo. Dolayısıyla hep bi uyku hali be huzursuzluk var üzerinde bana güler yeni kalktığında ama yalnızlığa alışkın başka evi ve kalabalıpı garipsiyor.
Dün davetliydik gittiğimiz yerde kalabalıktı bunaldı e tabi uykudan uyandığımda uyanma huzursuzlupu sonrasında tekrar uyuma huzursuzlupu derken yüzü hiç Devamlı ne suratsız hiç gülmüyo oo bu hep ağlıyo işin var dienler uykusu olmasına rağmen dur aşayım gezdireyim dienler sonra ağlıyo die laf söylüyolar üzülüyorum. En sonunda gittiğimiz evin bi akrabası kadın geldi. Uykusu vardı kucapına aldı e hem yabancıladı hem uykusu vardı aldım uyutmaya geçtim emzirdim aynı zamanda yatırdım. 1 saat sonra uyandınama ağlıyo durmuyo kadın ikide bir uuu bu nolcak böle diyip duruyo sinirlenemeye başladım emzir onu dio uymamazlıktan geliyorum akrabalarıma dönüp emzirsin onu tabi ağlar dio benden daha iyi biliyo snki emme saatini. Bu arada emmeside 2 saatte bir herkes 4/5 e çıkabilir dio ama benm bebeğim 2 saatte mtlka yemesi lazım. Hazırlandık biz gidelim en iyisi dedim tam giderken onu emzir onu diyince dayanamadım yav emziriyorum emziriyorum siz rahat olun emmese böyle olur öu dedim. Oğlum 7 kilo bu arada. Herkes buz kesti ama yetti artık yani. Uzun oldu kusura bakmayın kızlar.
ben bu uyuma sürelerini nasıl 1 saatten fazlaya çıkarıcam ya napabilirim ne bi yere gidebiliyorum ne çarşıya Çıkabiliyorum.
Bir de hiçkimseye henüz gülmüyo bi babasıyla bana arada gülümsüyor henüz erken mi öğrenir mi