Selam kızlar kızımda pişik olmuştu ve sizlerin tavsiyesiyle travazolu kullandım bir günde geçti ama şu an o kremi sürekli kullanıyorum ve yeniden kızarıklıklar oluşmaya başladı acaba kremi Sürekli kullanmamam mı gerekiyor bundan öncesinde sudo krem kullanıyordum ve bepanthol pişik kremi de var ne yapmalıyım tekrardan pişik olsun istemiyorum lütfen yardımcı olun