Mustela pişik önleyici krem kullanıyorum. Bebeğimin pişik olmaması için çok özen gösteriyorum. Her bezde altına krem sürüyorum. Ama poposunun arası hafif kızarmış ve nokta nokta sivilce gibi olmuş. Sanırım pişik oldu. O bölgeye ne yapmalıyım bileğiniz pişiği geçirici bi krem var mı sudocrem geçirir mi