Balannesiiiiii 8-10 gün içinde çok daha iyi olursunuz. Kişiden kişiye değişiyor bu.
Ben çok çok ağır geçirdim konuşamadım bile, öleceğime emindim hatta Allah’a yalvariyordum canımı alsın diye öyle kotuydum eve ambulans geldi o derece..
Ama çok çok şükür geçti gitti , bunu düşünün geçecek. Benim de bebeğim oldu benle beraber. Ateş uykusuzluk huysuzluk vardı hiç bişey yapmadık ona 1,5 yaşında.
Bende bana verilen ilaçları içmedim, kendim ağrı kesici parol kullandım. Cam pekmezi yedirdi eşim hep, kozalak pekmezi mi ne var bide ondan yedirdi sürekli. İnanılmaz derecede su içiyordum, zaten suyla yaşadım 6 kg verdim 1 hafta da. Meyve yiyin bol su için , iştah sorununuz yoksa her şeyden yiyin. Ben hiç bir şey yiyemedim. Çok geçmiş olsun.🌺