Merhabalar. Daha önce post açmıştım ameliyat olacağım için bebeğimi 1 buçuk ay emziremeyecektim. 1 hafta önce ameliyatımı oldum ama antibiyotik tedavisi uzun süre devam edecek haliyle bebeğimi emziremiyorum mamaya başladık. Tedavi sonrası emziririm diye kesilmemesi için 1 haftadır sağıyorum ama git gide azalıyor zor çıkıyor. Emzirmediğim için birikmesi dolması lazım ama yok. Çokmu stres yaptım yada aldığım ilaçlar mı etkiliyor bilemedim kesilmesini istemiyorum ama arttıramıyorum da😢