Merhabalar 8 bucuk aylık bir kizim var ve ek gıdaya basladigimizdan beri arada vücudunda kizariklik cikar gecerdi ama son 1 aydır gecmiyor doktora gittik sedef hastaligi dedi degilmis mantar dedi degilmis krem vermisti kortizonlu alerjiden suphelendi 2 gun once yarim cay kasigindab bile az erimis dondurmanin tadina bakti onun haricinde muz puresi ve mercimrk corbasi icti azicik gine kabardi ek gida tadimlarina bastanmi baslamaliyim